miercuri, 24 august 2011

Minutul de realitate (6)

Cimitirul a devenit casa primitoare si pentru cei vii, alungati, a caror viata nu mai are un rost. Ziua intind mana printre morminte, noaptea adorm pe lespezi. O femeie a nascut ieri in cimitir. Singura!
Romania devine treptat o nontara fiindca romanii au pus legea la spate, le este mai usor fara ea, si fac totul ca cei de-alaturi sa nu se simta oameni. Dreptatea a prins radacini la masa celui cu bani, nonalbii cer moarte pentru moarte, nu se sanctioneaza minciuna poate fiindca suntem nonvii.
Se revolta ieri cineva fiindca-i purtat dupa fel de fel de hartii: ce-i ala "ordinu prefectului"? o stampila! Daca se darama blocu', cica am dreptu' la 2 metri... patrati! Dar, daca abia mai traiesc, am vreun drept? De ce nu-mi intind o mana toti care mi-au cerut viata-ntreaga numai stampile? Ne nastem, ni se umple capul cu vise si suntem dati afara, fara nici o favoare!
Am mai aflat ca:
- unei postarite i s-a furat pe strada geanta cu 39000 lei;
- un doctor a testat ilegal medicamente pe om si un altul s-a aparat de hoti, dupa ce a fost pradat de 2 ori, plantand seringi infestate cu hiv in gardul casei.

Pamantenii-s inca-n animale fiindca le lipseste factorul centripet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana