miercuri, 7 septembrie 2011

jurnal de bord: 8 septembrie

"Si la noi e ca la politie, invatamant, ca peste tot!", zice la televiziunea locala dir. spitalului judetean Buzau, dl Nicolescu. Smecher ca asta n-am mai vazut.
Dumnealui - sa vedeti ce-i trece prin cap- vrea sa ia toti banii cotizantilor la sanatate, statul adica, si se plange de ti-e mai mare mila ca 1032 de angajati ai spitalului sunt putini pentru 910 de paturi! Cum ar veni doi bolnavi la 3 doctori. Inchipuiti-va cum ar horcai daca ar bui peste spital si pacientii pe care-i rezolva privatii?
Este nemultumit pe sistem ca nu atrage personal, si decreteaza: "Sa nu-i mai determine sa plece!" "Cati au plecat?" il intreaba moderatoarea. "Pai... n-au plecat, s-au pensionat! Dar nu s-au umplut golurile, ca nu vor medicii sa vina la spital pe 10 lei/ora, ca... incepatorii!"
Activitatea din spital "e aia care e!", ne-o spune direct. "Oamenii se plang si se vor plange la... nesfarsit!" Apoi ii acuza pe pacienti ca nu au respect pentru medici si nu revin si ei a doua zi, acestia nu inteleg ca "un doctor nu poate sa consulte mai multi de 10 bolnavi", ce daca-s 100 la usa?, "Doctorul mai trebuie sa plece si acasa!"
Despre spaga rusinoasa nu a mers pe firul apei, deci nu poate sa spuna cine-i; ni-i paseaza noua: "Sa-i descopere cine-o vrea!" Dumnealui a cercetat insa furturile din spital, "stia toata lumea ca se fura mancarea", si... a dat afara, da' sistemu' nu i-a mai dat voie sa angajeze alti bucatari in loc, asa ca... "trebuie sa munceasca cu aia care fura!"
Concluzia este ca "in societate se-ntampla ceva rau si acest ceva se accelereaza", "activitatea se impiedica de ceva si trebuie schimbat ceva la regulamente". Stie una si buna: "Daca nu-mi dai aia, nu-mi dai aia, nu-mi dai aia, cum poti sa-mi ceri... ceva ?"
Eu cred ca este...CEVA in neregula cu conducatorii institutiilor statului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana