vineri, 9 septembrie 2011

A treia cale... singura cale... calea adevarului

Nu stiu daca am talent la scris dar voi incerca sa ma exprim cat mai coerent. Adevarul il veti gasi in cartea Profetia de pe Thiaoouba, veti sti de unde veniti si veti banui unde trebuie sa ajungem. Vietile noastre pot fi mai usoare si mai frumoase daca nu ii mai lasam pe altii sa gandeasca pentrru noi si sa ne conduca prost sau sa ne conduca astfel incat sa-si desfasoare aranjamentele lor financiare si de putere. Ma gandeam ca daca nu va apare o forta sau un partid care sa schimbe actuala guvernare (proasta) si care bate toata ziua toba ca e CRIZA, la urmatoarele alegeri voi merge la vot si voi stampila in afara oricarei casute, astfel cred eu (visez) ca nu se vor mai falsifica voturile si macar voi putea spune ca am fost la vot si nu i-am votat. Daca vom proceda asa, vor vedea ca nu mai dam doi bani pe vorbele lor si pe sistemul pe care ni-l baga pe gat in aceasta asa zisa democratie (fascista). Suntem manipulati sa fim inregimentati in acest sistem pe care ar trebui sa-l schimbam intr-unul echitabil. Exista tehnologii de care foarte multi dintre voi nici nu banuiesc ca exista, care par de domeniul S.F.-ului, si va dau cateva exemple: automobilele nepoluante care folosesc hidrogenul extras din apa, acesta fiind consumat fara a mai fi tinut in rezervor, tehnologia antigravitationala care exista, dar e tinuta secret si pe care si noi romanii o avem de la Henri Coanda.
TREZITI-VA si cautati adevarul, iar adevarul va va face liberi!

Un comentariu:

  1. Pana aici, va sustin stimate domn Catalin. Sincer eu sunt una din persoanele care nu mai cred in basmele despre Romania, cum ca ceva-undeva se va schimba vreodata. Sunt tanara am 26 de ani, dar ceea ce vad cu fiecare an ce mi se adauga "in poseta" este ca Romania merge spre rau, cu fiecare luna ce trece si cu fiecare an. Am sperat pana la un anumit nivel, ca va fi mai bine, acum nu mai sper - caci speranta la romani este doar un vis si atat. Dimineata te trezesti in acelas pat satul sa revezi aceleasi fete triste pe strazile din Bucuresti. Stimate domn, daca intr-adevar doriti sa schimbati Romania, eu va sustin. Nu cred in d-stra, dar daca o veti face, eu va voi sta alaturi. Dar va avertizez ca aveti foarte mult de muncit! Romanii trebuie schimbati de la mentalitatea aceea puternic indoctrinata cum ca suntem liberi : sa aruncam gunoiul pe strada, sa tipam in gura mare pe strada, sa nu tinem usa doamnelor si sa ne barfim pana la tocul de la pantofi. Dar nu suntem liberi : sa ne aparam integritatea, bunul simt, valorile, familiile si cunostiintele, sa ne apreciem pentru adevarata noastra valoare si sa impunem si celor din jur sa ne respecte.
    Romanul de zi cu zi isi face grii ca nu are bani sa plateasca intretinerea, sufera ca nu-si permite un suc natural pe zi...sunt lucruri care ar trebui sa fie la indemana tuturor. Si inca un aspect foarte important. Haideti toti aceia care ne vaitam zi de zi ca ne rupem coatele, cand stam cu o lopata mai bine de 3 ore in mana din cele 8 platite, nefacand nimic, sa ne amintim totusi ca nimeni nu ne plateste ca sa admiram cerul. La altii o strada se face in cateva ore, la noi dureaza 2-3 ani sa o bage cineva in seama si minim 1 luna sa se asfalteze.
    Si as mai continua asa la infinit, dar cred ca fiecare din voi stiti tot ce eu va enumar aici, nu e nimic nou pentru nimeni, decat pt acei ignoranti care trec nepasatori pe langa toate probleme cu care romanul se confrunta in fiecare ceas si in fiecare zi.
    Asa ca eu una va urez succes si daca intentia va este realista atunci va sustin, daca doar vreti sa ne ametiti, stimate domn Catalin, va spun din suflet, nu mai incercati, suntem satuli, si eu una as aprecia sa mi se spuna in fata: vreau sa nu fac nimic pt tara asta si pt voi, vreau sa imi cresc bugetul propriu ametindu-va cu promisiuni desarte si inutile in care poate doar copii de 2 ani mai cred, vreau sa va iau la misto. O astfel de declaratie eu una as vota-o si i-as da toata stima mea, pt ca spre deosebire de ceea ce avem acum pe piata, pentru prima data cineva ar avea bunul simt sa spuna adevarul. Si pentru asta merita respectul meu.

    Cu stima,
    Ghergut Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere

nu facem atac la persoana