miercuri, 7 septembrie 2011

un minut de realitate (19)


Din cauza catastrofelor naturale, prin tari straine multi devin sinistrati si sunt nevoiti sa infrunte mainele doar cu hainele de pe ei!(...)Romania sta sa cada, nu este nici sociala nici performanta. N-avem macar toalete publice - au venit francezii la meci si nu aveau unde-si face nevoile!(...)Un sef de gospodarire a apelor a dat drumul la apa mai rau decat ca la inundatii si s-a facut prapad prin casele oamenilor. In timp ce PartiDaLaii striga: "Noi suntem urmasii lui Traian(Basescu)!" Nu-i mai cred nici daca spun ca-s ai lui Stefan cel Mare!(...)Noul cod rutier devine foarte bland cu betivii de la volan. SUA condamna la 20 de ani pe neacooloicul care produce un accident rutier, noi ne multumim cu max. 7 ani, cand este beat crita.(...)Multa vorbarie am vazut aseara la tv. Lumea moare de foame, datoria intelectualilor este sa vina cu o solutie. Si nu vin. Sindicalistul Marica recunoaste: "Tata ma cearta ca m-a dat la scoala degeaba, ca nu fac nimica pentru el!"(...)
Un internetist demasca invatamantul: "Eu din '86 şi pînă-n '96 am făcut "de jurnă" la bac. Şi eram obligat să le scriu pe tablă subiectele, apoi să le şterg repede. Excepţie a făcut bac-ul din '92, cînd colega mea de supraveghere era deja măritată cu unul dintre candidaţi. Atunci am stat pe hol, pînă cînd ea i-a suflat de "10". Colegii lui au luat între 6 şi 8. Datorită lor, datorită sorţii, datorită nouă, supraveghetorilor. Am şi fost instruit să mai omit unele răspunsuri. Camerele de luat vederi erau la capătul holului, în aşa zisele "cabinete didactice", unde am şi chefuit pînă către miezul nopţii."(...)

Un strain cultiva pe pamant romanesc plopi energetici; acestia cresc in 3 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana