vineri, 23 septembrie 2011

un minut de realitate (34)


Germania are solduri neachitate catre Romania inca din 1944; strainii se mira ca romanii nu le cer; BNR cica n-a fost... mandatata! (...) Stiinta a ajuns se scoata gaz din piatra seaca (gazul de sist) (...) Elevii refuza sa mearga pe jos la scolile alocate prin comasare. Parintii "ii obliga"sa mearga, spune presa. 'Ei, as! Se roaga de ei: "Hai, ma, du-te, ca nu mai primim ajutoru' social!" (...) Avem eleve repetente la sport din cauza neprezentarii! Ele zic ca "era prea de dimineata si erau si... indragostite"! S-a luat legatura cu iubitii si acestia au promis ca le lasa. La ore! (...) In fata scolilor se raporteaza tot mai des incidente intre elevi, declansate de certurile cu fetele. Curtea scolii a inspirat poeme si cantece, insa, la poarta scolii, la atat de mica distanta, se instareaza locul groazei. (...) Bercea Mondialu este inca inchis pe nedrept. Justitia va fi autorul moral al razbunarii acestui om care-si va omori fratele imediat ce va fi eliberat. (...) Pavel Abraham afirma ca "Luam jumatati de masura, doar pentru a arata ca s-a intamplat ceva."  Da, intr-un triaj, un hot de fier vechi a fost impuscat... pe jumatate!(...) Intr-un poligon de tragere, insa, cineva a fugit cu pistolul si a dus treaba pana la capat, s-a sinucis!

In acest timp Basescu trebuia sa se prefaca apolitic si enerveaza la culme poporul ca... nu se preface!

3 comentarii:

  1. o intrebare: de ce pot eu sa postez pe acest blog care nu imi apartine, ba chiar sa modific textele si sa tai si sa spanzur in pagina?

    Andrei Trocea

    RăspundețiȘtergere
  2. pe 15 august ati primit invitatia sa deveniti autor al acestui blog si ati acceptat. dintr-un mare respect ati primit increderea de a "taiaa si spanzura". imediat ati primit urmatoarea scrisoare:
    "Draga Andru,
    sunt foarte incantat ca ai acceptat invitatia de a deveni autor in spatiul virtual "a treia cale". dar este posibil sa fi acceptat din reflex crezand ca este un spatiu de afirmare poetica sau de socializare. nu neg ca iubitorii scrisului sau creatorii de frumos chiar se pot afirma aici, fiindca al lor cuvant are multa greutate.
    te rog sa rasfoiesti situl, pagina de fapt, si sa-ti dai seama de ce se-ntampla/ visez sa se-ntample acolo: crearea unui partid politic sau a unei miscari puternice care sa faca ceva pentru a schimba lumea. si nu dupa ideile mele, poate nici dupa ale tale, ci dupa ideile pe care le vom considera impreuna ca sunt bune.
    te rog sa te gandesti daca vrei sa fii unul dintre fondatorii acestei initiative (eu te-am trecut deja pe lista "membrilor fondatori":)))) Daca nu vrei, nu trebuie facut decat un pas inapoi si totul se sterge si se uita.
    am inteles, accesandu-ti blogul personal, ca ai incredere in oameni. si eu am, este posbil sa fie o mare calitate sau un mare defect.
    iti cer sa ai incredere in
    nicolae tudor "
    si n-ati raspuns.

    cine este vinovatul?

    RăspundețiȘtergere
  3. comentariul meu anterior nu era unul ofensiv, era mai mult o mirare. acum ca m-am lamurit, voi reveni cu un raspuns pentru dreptul de autor pe care dvs mi l-ati "conferit". oricum, felicitari pentru blog! este adevarat ca in jur de 15 august, cand am dat accept, din cauza unei perioade foarte aglomerate la serviciu, nu am fost atent la detaliile mailului dvs. iar pt acest lucru ofer scuzele mele. voi citi continutul blogului cu atentie si daca se va mula pe convingerile mele, voi participa cu placere.

    cu prietenie,
    Andrei Trocea

    RăspundețiȘtergere

nu facem atac la persoana