duminică, 16 octombrie 2011

un minut de realitate (58)



 Baie de luciditate la un Târg de carte în Germania; standul unei țări nordice a avut un cer din pagini de carte. În Ucraina- festivalul dovlecilor; se poate vizita un castel construit numai din bostani.
 La Tripoli se dărâmă cu buldozerele tot ce a aparținut lui Gaddafi. Israelul schimbă 476 deținuți palestilieni cu unul ținut în Gaza de 5 de ani. În România există pe rol un proces început în 1983! Tot România este prima în topul crimelor pe șosele; 57% dintre șoferi se simt în nesiguranță datorită drumului și celorlalți participanți la trafic. Șerban Huidu a omorât 2 oameni. Cred că nu a receptat semnele primite când a suferit accidentul de schi. Unii îl scuză motivând efectul medicamentelor. Eu cred că mistoul l-a modificat structural spre superficialitate. Trebuia să se lase de glumele proaste. Eu am fost o victimă prin interpretarea tendențioasă a unei acțiuni pure, plăcute lui Dumnezeu. După 3 luni am ridicat mâna când era în comă și L-am rugat pe Creator să-i dea o șansa. Însă umorul continuat cu inconștientă l-a împins din zona protecției binelui în cea a haosului, plan care construiește monstruozități. După alte 6 luni este iar în cumpănă. Dacă nu se corectează, după alte 9 luni nu știu ce se va iarăși întâmpla.

 Patriciu afirmă că "de 21 de ani România  are 2 guverne- BNR a construit costumul de tablă în care a trebuit să intre". Mai spune "să ne așteptăm la o stagnare din cauza preelectoraleler" și acuză poporul de nebunie: "oricine este astăzi pragmatic și echilibrat e de dreapta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana