luni, 28 mai 2012

PULSUL PE FACEBOOK


 (28 mai 2012)

Minerva Grama:
Mafia clasei politice din Romania a ajuns la rang inalt si poporul roman sufera in tacere..oare chiar nu mai avem putere sa strigam si sa actionam pentru starpirea acestor “”indivizi politruci”” care ne macina viata de mai bine de 22 de ani?!! Pedepsirea noastra de 22 de ani cu aceiasi “”motarcari”’ din politica romaneasca am ajuns in situatia de astazi..Treziti-va oameni buni si faceti schimbarea lor!!Aspra PEDEAPSA asupra poporului roman! Ar trebui sa facem ca binele fiecaruia sa fie atat de strans legat de binele general incat nici un cetatean sa nu poata dauna societatii, fara sa-si dauneze lui insusi, ar trebui sa ne asiguram rasplata pentru virtute dupa cum am asigura pedeapsa pentru ticalosie..Obligatia noastra ar fi SA NE TREZIM
"daca vrei sa pedepsesti raul, incearca sa-l vindeci...Pentru rau nu exista pedeapsa mai mare decat transformarea lui in bine"

Dan Alexoae:
După ce-am vândut tot ce se putea vinde din ţara asta, păcăliţi fiind de nişte şmecheri din Bucureşti care au avut grijă mai întâi să-şi facă televiziuni cu care să poată anestezia populaţia (vă mai amintiţi de "profeţiile lui Brucan de la PROTV unde eram făcuţi în toate felurile "pen că' n-aşa românii nu ştiu ce-i ăla capitalismul binefăcător"), după ce am acceptat să înghiţim cele mai ordinare produse şi făcături occidentale, iată că ni se fură şi sufletul. Istoria adică. Trăim în cea mai nesigură zonă a Europei. Avem cei mai mulţi mincinoşi şi hoţi cu ştaif pe metru pătrat, mâncăm cele mai periculoase alimente din UE, bem cea mai poluată apă, avem cei mai bolnavi copii (aseară se spunea la tv că ne-au murit anul trecut peste 100 000 de copii (!!!)), avem cel mai scump şi cel mai corupt sistem medical din Europa etc, etc, etc ...
În alte timpuri, nu mai departe decât în urmă cu vreo sută de ani, genialul Constantin Brâncuşi spunea: "V-am lăsat proşti şi v-am găsit şi mai proşti". Bine că măcar el a avut puterea de a pleca în lumea largă unde a fost acceptat, apreciat, consacrat.

Alina Mungiu Pipidi:
Deci pînă să își caute altă putere politică, sfătuiesc pe români să își caute altă societate civilă decît asta care ani de zile a agitat fanionul uninominalului, ne-a umplut de înjurături pe noi, care am încercat tot ce am putut să păstrăm reprezentativitatea sistemului ca la urmă să reușească performanța în care o să avem un parlament ales de maxim 20% din votanți.

Geo Tudosescu:
"M-am săturat de genul ăla de dobitoc fomist care se bucură la gratuităţi mici din partea statului. De parcă nici nu mai conştientizează ce procent din salariul lui se duce la stat. E ca şi cum ţi-ar fura unu’ un milion din buzunar, apoi ţi-ar da o ciocolată şi tu te-ai bucura extrem de mult. L-ai chema să îţi mai fure şi data viitoare, că a fost băiat finuţ, nu ca nesimţiţii ăia care-ţi iau din buzunar şi nu-ţi dau nimic."

Theodora Marinescu:
Din obsesia voastra de a va apara privilegiile cu orice pret si din frica pe care o aveti fata de democratie, ati uitat sa mai dati un sens guvernarii, ati creat haos si blazare in tara, oamenii si-au pierdut increderea in viitor si in forta solidaritatii. Ati pus semnul egalitatii intre interesul national si interesul de gasca. Ati incercat, si inca mai incercati, sa controlati tara prin frica si prin intimidare.

Vili Rupa:
Am fost batut de politist de mi s-au rupt dintii din gura, am fost legat in lanturi si la maini si la picioare si o bara de fier legata de lanturi, timp de 81 de zile, colegii de celula ma stergeau la fund cand mergeam la wc, nu am avut voie sa ma spal pe corpul meu, eram plin de pureci si bube. am demonstrat asta la CEDO si acum, cand am depus reclamatie impotriva lor, mi sa respins pe motiv ca s-au prescris faptele si nu are ce sa le faca, a spus judecatoarea. eu am depus cerere la CEDO in termenul legal, guvernul a fost instintat, trebuia sa suspende prescrierea pana la decizia CEDO, dar vad ca nu se tine cont nici de hotararea de la CEDO, am depus reclamatii impotriva lor si sa dat NUP, si m-au amenintat ca ma impusca. Acum dupa ce am castigat la CEDO, a doua oara, m-au amenintat ca o sa mi se faca o inscenare si o sa fiu arestat si spanzurat in celula.
Ce sa mai fac?

Victor Apostu:
Am invatat ca
Nu-i bine sa fiu perfectionist. Ceva perfect in adevaratul sens al cuvantului nu ajuta pe nimeni cu nimic.
Multe lucruri ce par perfecte nu sunt nici pe depate perfecte, perfectiunea este ceva abstract
Insasi viata este rodul imperfectiunii, imperfectiunea are un rol determinant, bine stabilit
Prostia trebuie respectata, e de la natura, e foarte veche, mai batrana decat inteligenta, ingenua, si este exploatata ca o mina de aur.
Oricat de idealisti ne-ar placea sa parem in realitate suntem ghidati de un anumit pragmatism feroce venit din subconstient.
Nu exista " normal".
Mintea noastra traieste de fapt un film cu noi, despre noi zamislit de minte insasi. Realitatea n-o cunosc 99,99% din oameni.
Oamenii marginiti vad o lume urata si lipsita de perspectiva. Ei traiesc intr-o astfel de lume ( vai de ei...) si au comportament ca atare.
In sistemul de acum un om de succes este adesea fie psihopat fie sociopat.
Exista si oameni corecti, si femei frumoase si destepte, si relatii sublime, oameni frumosi, lucruri superbe...dar nu credem nici cand le vedem.
Traim fara sa contemplam deloc viata. Pacat...

Lenuta Enache:
Fiecare din noi e unic ! Fiecare din noi e VALOROS !! Nu mai e vremea de a astepta ca altcineva sa ti-o spuna !Iesi in fata, dovedeste-ti valoarea ptr ca altcineva in locul tau n-o va face !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana