sâmbătă, 14 ianuarie 2017

am comentat:



Mihai Cosmin
Spune cineva şi îi dau dreptate: Toti stam in spatele ecranului de telefon si ne aratam muschii.
Nimeni nu a spus sa iesiti cu furcile , daca va cheama cineva sa facem cordon in jurul unei paduri care urmeaza sa fie taiata , nici nu va miscati .
Fratilor treziti-va credeti ca pe facebook veti rezolva ceva .
Am vazut pagini intregi cu militanti pentru tarisoara noastra , asteptand like de la muierile in costume de baie , sau golanci in masini luxoase .
Fratilor macar aici fiti cu sufletul curat .
Daca va stimuleaza golancile vedeti ca la cablu TV aveti un canal 0000 cu parola va costa 10 lei pe luna si stati si uitati-va pana vi se inrosesc ochii .
Dar cand vreau sa vad daci mei fratii mei voi trebuie sa aveti sufletele curate . Macar aici nu va laudati ce tari sunteti in sula .Am muncit in tari straine de mi-au sarit capacele am numai cicatrici pe corp de la caldura ( otelaria ) in care am muncit . Suntem atatia si nu avem un om de calitate care sa ne adune langa el...


Nicolae Tudor: Definiti "om de calitate", va rog. Cum trebuie sa arate, cum trebuie sa gandeasca, ce trebuie sa faca pentru "a ne aduna langa el"?
Sal Vator: Stimate domn, defineste dumneata expresia "om de calitate", in felul in care o înțelegi dumneata... sa vedem, suntem pe aceeași lungime de unda? Altfel, dacă așteptați de la alții definițiile, înseamnă ca nu aveți puterea de discernere... dar sa nu începeți cu :"cel ce are gusturi rafinate, asculta muzica buna(?), se îmbracă rafinat sau sofisticat, merge numai la teatru și opera..." etc...
Mihai Cosmin: Întradevăr, om de calitate înseamnă altceva pentru fiecare: pentru uni înseamnă să nu bea şi să nu fumeze, pentru alţii să nu aibă antecedente penale, pentru alţii (cum e pentru mine, dar mă pot adapta şi la alte situaţii) să fie un om spiritual, echilibrat, cu mult bun simţ, de la care pot învăţa lucruri şi aspecte care să mă înveţe ceea ce am nevoie să ştiu pentru a-mi înbunătăţi personalitatea şi calitatea vieţii, etc...
Nicolae Tudor: Eu cred ca sunt un om de calitate, ca sunt cel pe care il cautati si nu inteleg de ce nu sunteti in jurul meu. Mihai Cosmin, de ce nu esti langa mine? 
Sal Vator: Stimate domn, noi suntem langa dumneata, dar dumneata ești langa noi? Ca dacă nu ne simți dumneata aproape, posibil ca dumneata sa nu fii langa noi!!!
Nicolae Tudor: De dinainte de Craciun am inceput un puls virtual pe care il postez zilnic, in care tot ce gandesc mai profund prietenii mei il consemnez. Cu iubire. Cu admiratie. Cu speranta.
Mihai Cosmin: Fiecare căutăm o cale..... ideal ar fi să reuşim cu toţii împreună să punem la cale una care să mulţumească pe toţi sau dacă nu, să avem înţelegerea necesară că ori este nevoie ca toţi să facem mici concesii (că poate nu putem mulţumi în totalitate pe toţi) ori.... nu ştiu....altceva
Nicolae Tudor: Pentru a afla care dintre posibilele 20 milioane cai romanesTi este mai buna, trebuie sa facem o analiza filozofica a problemelor Romaniei. Prima intrebare: Lumea construita este stramb sau drept alcatuita? In functie de raspunsuri, caile se unesc sau se despart. Eu cred ca este stramb alcatuita pentru ca fiinta umana se conduce dupa interese si nu dupa principii. Daca si dv credeti in acest adevar, urmeaza sa identificam care sunt cele mai mari grozavii ale strambaciunii si sa gasim solutii la ele.
Mihai Cosmin: Ai dreptate. 
Mihai Cosmin: Programul Partidului Violet sună .... ,,melodios"....sună bine
Îmi ,,ţăcăne" puţin auzul denumirea acestui partid. Pentru mine şi numele de partid şi acela de violet au ajuns la saturaţie. ,,partidul violet, flacăra violet, cravata violet..." etc...
Poate acesta ar putea fuziona cu partidul A Treia Cale, care de comun acord ar puea să ia o nouă denumire agreată de ambele părţi (şi tot aşa mai departe cu un al treilea partid sau formă de organizare care rezonează cu aceste programe, sub o denumire nouă, comun agreată de toate cele 3 părţi, ca să nu se supere nimeni că ,,ia tu denumirea mea....ba nu ia tu denumirea mea"....şi tot aşa...), propus de Nicolae Tudor puţin mai devreme. Mie mi se pare că au numitori comuni şi converg în aceeaşi direcţie.
Nicolae Tudor: Eu nu am nimic impotriva, daca la masa tratativelor se va lua in considerare propunerea ATC de acordare a VENITULUI NECONDITIONAT DE SUPRAVIETUIRE.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana